You are viewing an old revision of this post, from 7 juni 2016 kl. 13:29:59. See below for differences between this version and the current revision.

Vid årets föreningsstämma

deltog 12 röstberättigade (och några “samboende”) från våra totalt 49 bostadsrättslägenheter. Nästa år hoppas vi det blir fler!
Bl. a beslutades
– att styrelsen fick ansvarsfrihet
– att styrelsen ges ett arvode på 1,25 prisbasbelopp dvs 55 375 kr som styrelsen själv fördelar.
– ny styrelse med Rickard Uddenberg, Marianne Melin Åström, Birgitta Kahlström, Arvid Leander, Anita Winroth Ekström – alla från förra årets styrelse. Ny ledamot är Sofie Båtmästar. Alla är ordinarie ledamöter, ingen suppleant. Nu finns representanter från 3 av 4 uppgångar med. Nästa år hoppas vi att någon från nr 10 också engagerar sig.
– att Inger Ericsson, Jonas Olsson och Niklas Engdahl ingår i valberedningen.
– att efter röstning avslå motionerna om elpoolbil för medlemmarna och prioriterad bilkö för elbilar till garaget.

Kallelse

Föreningsstämma 2016 Årsmöte – Kallelse Motion A – elbil som poolbil för föreningen
Föreningsstämma 2016 Årsmöte – Kallelse Motion B – prioriterad bilkö för elbilar (1)
Föreningsstämma 2016 Årsmöte – Kallelse

Årsredovisningen 2015 med revisionsberättelse, original med signaturer 300dpi

Protokoll

Föreningsstämma 2016 Årsmöte – Protokoll 2016-05-25

Post Revisions:
Changes:
7 juni 2016 kl. 13:29:59Current Revision
Content
Oförändrad: <h3>Vid årets föreningsstämma</h3>Oförändrad: <h3>Vid årets föreningsstämma</h3>
Borttaget: deltog 12 röstberättigade (och några "samboende") från våra totalt 49 bostadsrättslägenheter. Nästa år hoppas vi det blir fler! Tillagd: deltog 12 röstberättigade (och 2 "samboende") från våra totalt 50 bostadsrättslägenheter. Nästa år hoppas vi det blir fler!
Oförändrad: Bl. a beslutadesOförändrad: Bl. a beslutades
Oförändrad: - att styrelsen fick ansvarsfrihetOförändrad: - att styrelsen fick ansvarsfrihet
Oförändrad: - att styrelsen ges ett arvode på 1,25 prisbasbelopp dvs 55 375 kr som styrelsen själv fördelar.Oförändrad: - att styrelsen ges ett arvode på 1,25 prisbasbelopp dvs 55 375 kr som styrelsen själv fördelar.
Oförändrad: - ny styrelse med <strong>Rickard Uddenberg, Marianne Melin Åström, Birgitta Kahlström, Arvid Leander, Anita Winroth Ekström</strong> - alla från förra årets styrelse. Ny ledamot är <strong>Sofie Båtmästar</strong>. Alla är ordinarie ledamöter, ingen suppleant. Nu finns representanter från 3 av 4 uppgångar med. Nästa år hoppas vi att någon från nr 10 också engagerar sig.Oförändrad: - ny styrelse med <strong>Rickard Uddenberg, Marianne Melin Åström, Birgitta Kahlström, Arvid Leander, Anita Winroth Ekström</strong> - alla från förra årets styrelse. Ny ledamot är <strong>Sofie Båtmästar</strong>. Alla är ordinarie ledamöter, ingen suppleant. Nu finns representanter från 3 av 4 uppgångar med. Nästa år hoppas vi att någon från nr 10 också engagerar sig.
Oförändrad: - att Inger Ericsson, Jonas Olsson och Niklas Engdahl ingår i valberedningen.Oförändrad: - att Inger Ericsson, Jonas Olsson och Niklas Engdahl ingår i valberedningen.
Oförändrad: - att efter röstning avslå motionerna om elpoolbil för medlemmarna och prioriterad bilkö för elbilar till garaget.Oförändrad: - att efter röstning avslå motionerna om elpoolbil för medlemmarna och prioriterad bilkö för elbilar till garaget.
Oförändrad: <h3>Kallelse</h3>Oförändrad: <h3>Kallelse</h3>
Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse-Motion- A-elbil-som-poolbil-för- föreningen.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse Motion A - elbil som poolbil för föreningen</a>Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse-Motion- A-elbil-som-poolbil-för- föreningen.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse Motion A - elbil som poolbil för föreningen</a>
Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse-Motion- B-prioriterad- bilkö-för- elbilar-1.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse Motion B - prioriterad bilkö för elbilar (1)</a>Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse-Motion- B-prioriterad- bilkö-för- elbilar-1.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse Motion B - prioriterad bilkö för elbilar (1)</a>
Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse</a>Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte- Kallelse.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Kallelse</a>
Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2016/ 04/Årsredovisningen- 2015-med-revisionsberättelse- original-med- signaturer-300dpi.pdf" >Årsredovisningen 2015 med revisionsberättelse, original med signaturer 300dpi</a>Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2016/ 04/Årsredovisningen- 2015-med-revisionsberättelse- original-med- signaturer-300dpi.pdf" >Årsredovisningen 2015 med revisionsberättelse, original med signaturer 300dpi</a>
Oförändrad: <h3>Protokoll</h3>Oförändrad: <h3>Protokoll</h3>
Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte-Protokoll- 2016-05-25.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Protokoll 2016-05-25</a>Oförändrad: <a href="http:// www.brfekoxen.com/wp-content/ uploads/2015/ 07/Föreningsstämma- 2016-Årsmöte-Protokoll- 2016-05-25.pdf" >Föreningsstämma 2016 Årsmöte - Protokoll 2016-05-25</a>

Note: Spaces may be added to comparison text to allow better line wrapping.